یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

وزير ارتباطات اعلام کرد

راه‌اندازي فاز سوم شبکه ملي اطلاعات يک ماه ديگر

واعظي

پنج شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸:۰۰


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از راه‌اندازي فاز سوم شبکه ملي اطلاعات تا يک ماه آينده خبر داد.

وايمکس نيوز- محمود واعظي با انتشار پستي در اينستاگرام منتسب به خود، اظهار کرد: خوشبختانه زيرساخت‌هاي فني شبکه ملي اطلاعات راه‌اندازي شده و به زودي فاز سوم اين شبکه راه‌اندازي مي‌شود.

وي که پيش از اين هم وعده راه‌اندازي فاز سوم شبکه پيش از پايان دولت را داده بود، گفت: اين شبکه خدمات آنلايني را با سرعت و امنيت بيشتر و هزينه کمتر در اختيار کاربران قرار مي‌دهد. البته براي توليد محتواي فاخر داخلي در اين شبکه بايد همه دست به دست هم دهيم تا بتوانيم از شبکه ملي اطلاعات بهترين بهره را ببريم.

واعظي در ويديوي منتشرشده با اشاره به افزايش پهناي باند اظهار مي‌کند: امروز پهناي باند داخل کشور که زيرساخت شبکه ملي اطلاعات است، 15 برابر و شبکه انتقال کشور که حدود 900 بود، در سراسر کشور 11 برابر شده است، به همين دليل امروز ادعا مي‌کنيم زيرساخت‌هاي شبکه ملي اطلاعات راه‌اندازي شده و فاز سوم آن نيز کمتر از يک ماه ديگر راه‌اندازي مي‌شود.

وي همچنين بيان مي‌کند: آنچه مقام معظم رهبري فرمودند راجع به مساله محتوا و اطلاعات است. بايد بتوانيم در داخل کشور توليد محتواي فاخر کنيم تا اين شبکه‌اي که ايجاد شده مورد بهره‌برداري قرار گيرد.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو